Žít tak, abych byl na sebe alespoň trochu hrdý

12. 4. 2015 v 15:55 | Kategorie: Magie | Autor: Lukáš Přibyl, DDV

/pusťte si, prosím, atmosferickou hudbu určenou jako pozadí k článku/

Milí čtenáři,

po většinu dní své existence říkávám, že všichni by měli žít své životy tak, aby po svém odchodu nevypadali jako "obyčejní chudáci". Tedy alespoň sami před sebou. Později jsem to ještě rozšířil a sice, že... plnohodnotný duchovní, žijící z filozofie čisté Temnoty, by měl žít tak, aby při svém odchodu nebyl za zbabělce. A opět zdůrazňuji, že přinejmenším sám před sebou.

Okolí není vůbec důležité. Já správně říkávám "účel světí prostředky". A je jedno, kdo má na tu kterou věc, jaký názor. 

I já v minulosti udělal pár chyb, které mi na mně vadí. To beze sporu.  Nikdo není dokonalý, jak se tak  říkává. Ovšem jak je vidět, chyby dále neopakuji, ba dokonce ani jiné nevytvářím. Postupně se stávám vždy o  trochu dokonalejším.

A až přijde čas,  kdy z této primitivní úrovně existence přejdu do jiné, budu zcela jistě pyšný sám na své dny mezi vámi, obyčejnými smrtelníky. Ne však kvůli vám, ale kvůli tomu málu věcí, na kterých mi kdy záleželo. 

Tak jest a tak má být...

S přáním pěkného dne,

Autor

ATMOSFERICKÁ HUDBA JAKO POZADÍ K ČLÁNKU:


Žádné komentáře:

Okomentovat